Aktiesnakken — September 2013
-
var så lidt
jeg nyder det jo i fulde drøn selv. Jeg er meget spændt på hvor langt dette kan gå, det er jo lidt en ubekendt sådan en teknologiinvestering -
puh det er lidt svært at proklamere. det er ret bredt i aktier, optioner, CFD'er kontanter og spredt i privat, virksomhed så kan ikke lige sige 100% hvordan jeg ligger fordelt. Vil hellere tale om de enkelte aktier jeg godt kan lide
-
dem jeg godt kan lide nu er genmab, globo, protector, SPG især.
-
har os stadig SPPI men det er mere langsigtet
-
shipping er ikke min kop te
overvejede lidt maersk under 40.000 men ikke nu 
-
har du i tankerne at begynde at bygge en portefølje som om nogle år vil yielde >4%? jeg tænker købe et mix af stabile selskaber
med tilbagekøbsprogrammer samt gode udbytte som måske nu yielder >3%, og kryde det med selskaber som har stor potentiale til udbytte og tilbagekøb på længere sigt, men hvor der samtdig er stor upside? -
har ikke sådan nogen faste holdepunkter, jeg syntes oftest de bedste investeringer kommer til en når man mindst venter det

-
mange af de aktier jeg har yielder 4-5-6-7-8-9% osv. så jeg får da gode udbytter, det er jo ofte et styrketegn for en virksomhed. Men intet krav fra min side
-
Der er solid købsinteresse op til regnskabet. Ser gerne en bundlinje over 0.03 i EPS
-
ja. andet halvår er deres bedste ofte. Deres dis. aftale med Ingram i USA er også først startet i juli. Jeg forventer 0,08 i EPS for helåret 2013
-
ikke helt. EPS er i euro og kursen i £ men tæt på

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind