Aktiesnakken — September 2013
-
38% af alle voksne danskere vil ikke røre DB med en ildtang - op fra 23% for 18 måneder siden
-
Det er ikke godt for landets største bank
-
Nej, men jeg tror så heller ikke på, at de har købt Kolding ind som bøddel. Dertil er han for dyr og for respekteret. Tror nu stadig at det er metoder. Man arbejder trods alt meget anderledes i APM end i DB og den erfaring havde han ikke fra sin bestyrelsestid i DB. Men godt for DB? nej, bestemt ikke. Men det er måske godt for noget i længden. Danmark har brug for at DB bliver mindre i størrelsesforholdet til deres kolleger.
-
absolut - jeg ville foretrække en opsplitning af banken. Naturlig justering gennem dårlig ledelse er lidt for smertefuldt...
-
eller en læge, der ryger
-
1,14
-
mange med granatchok i den aktie
-
genmab ligner en der vil ned i 180 igen
Syntes Jan skal komme med et 500 mio. buyback program 
-
det skal han ikke!!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind