Aktiesnakken — September 2013
-
mornings - stadig intet fra de udenlandske analytikere?
-
ville det ikke være mere målrettet at være sur på apple?
-
Jeg har skrevet til [email protected], og udtrykt min utilfredshed. De har dog ikke reageret endnu b
-
prøv at købe en ipad - det må kunne ses i næste Q
-
man kan altid bruge en ekstra af dem. Om ikke andet, så har man en dedikeret iWC
-
måske de skulle bruge det i reklamematerialet - ideen er hermed give videre...
-
det er kun Peter wellford der dækker dem for alvor i udlandet
-
Ja - de skal til at komme ud af busken. Vi skal have noget interesse fra de helt store investorer
-
we like

-
I skal da også have nogle enheder til skuret ud i haven og til kælerrummet...
-
Der har du problemet - sonos laver et produkt, som Apple lige så godt kunne lave. Vupti Apple stiger igen
-
Igen waiver jeg mine rettigheder...
-
I'm on fire. Måske skulle jeg stille havemøblerne ind i dag
-
I stedet for alt det snak om Tesla, så invester da fornuftigt i sådan en her http://pleasure.borsen.dk/bilen/artikel/1/265823/se_audis_lynhurtige_firehjulstraekker.html
-
Det vil være et naturligt skridt - den sammensmeltning af multimedieteknologien i hjemmet er totalt hjælpeløs. Tænk engang på Windows mediacenter
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind