Aktiesnakken — September 2013
-
men vi får det rimeligt lunt nu tror jeg
-
ja og vigtigere så er det fundamentale på vej til at vise vejen til noget virkeligt solidt
-
gad vide hvordan Kolding har det i dag - hans værdi er lige blevet opgjort til minus 14 mia kroner.....
-
hvis vi kan få lægerne i spil for alvor til arzerra, så minder jeg lige d´herrer og damer om de gamle kursmål, hvor arzerra alene var 500 kurs point
-
og med 2 stoffer på BTD listen må de udenlandske banker snart komme igang med nogle kursmål
-
500 kurspoint ville svare til ca. 4. mia dollars. Det kan virke som meget, men du har et markedet på 7 mia dollars du kan tage en del af i 10-15 år
-
ja de er ikke kun klart med i superligaen med deres klinik, spørgsmålet er om de ikke efterhånden fører indenfor antistof kræftudvikling.
-
Det er efterhånden Genentech der kan være med
-
ok koldings værdi er kun 4 mia skæve - og ikke 14 mia skæve. Men det er da lidt en slat alligevel
-
morphosys vil jeg heller ikke undervurdere
-
var det ikke små 50 mia usd roche betalte for Genentech?
-
men ja , Genmab er virkelig i front indenfor antistof. Hvis Humax-TF-ADC også slår igennem bliver de også indenfor solid tumors. Så har de altså CD20, CD38, ADC antistoffer, DuoBody og HexaBody teknologier, det er skræmmende
-
JO varnæs
-
ja det var nu heller ikke fordi jeg ville andet end perspektivere det
-
GEN er stadig kun en afrunding ifht den deal...
-
vil jeg hører kursen?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind