Aktiesnakken — September 2013
-
Carsten ved hvad det handler om
-
ja han er dygtig
-
de får flere og flere kunder ind
-
Rigtig god Globo dag idag, lidt af et guldkorn jeg har fundet mig

-
Det er det jeg er her til

-
Hovedpunkter fra jan i medwatch: https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=279328013&sourcecode=ddk
-
det er meget vigtigt det med lægerne. måske kan vi få dem til at offlable noget nu
-
Lukker i 21,4 og Carnegie bliver største nettokøber med 25K
-
og p.t. er der stort set ingen omsætning derude i det segment. så der er rum til vækst
-
Suisse, Nordea, Spar Nord og Instinet er sælgerne
-
yep og vi fik ret i luk over 200
-
men vi får det rimeligt lunt nu tror jeg
-
ja og vigtigere så er det fundamentale på vej til at vise vejen til noget virkeligt solidt
-
gad vide hvordan Kolding har det i dag - hans værdi er lige blevet opgjort til minus 14 mia kroner.....
-
hvis vi kan få lægerne i spil for alvor til arzerra, så minder jeg lige d´herrer og damer om de gamle kursmål, hvor arzerra alene var 500 kurs point
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind