Aktiesnakken — September 2013
-
Ikke sikkert Eivind Kolding er mega sur: http://ekstrabladet.dk/nyheder/erhvervsnyheder/article2097663.ece
-
den tænker i89. og handler. så tænker den igen. og så handler den
-
omsat 250K stk.
-
50 mio- kr.
-
han kan nok gpdt lide den aftrædelsesordning
-
han har også skulle lægge ryg til en del, men det er det nok værd.
-
120281 har du fået dig nogle Globo
eller orker du ikke telefonordre 
-
Du kan da bare handle igennem en ordentlig bank så

-
så kunne JP MOrgan ikke holde sig tilbage længere
-
jo der er mange ordrer inde og de eksekveres hurtigt, så det er en kamp mellem gevinsthjemtagning og nogen der ser et nyt niveau for equity storyen
-
det er virkelig gang i det der underlige spil med at de samme mæglere køber og sælger i vildsky. Der er ikke rigtig nogen som vil akkumulere større mængder / sælge større mængder. Det er flyttten rundt som det har været lægne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind