Aktiesnakken — September 2013
-
Opd analyse på starbreezeaag: http://starbreezeaag.wordpress.com/2013/09/15/starbreeze-analys-3-0/
-
det skal de så gøre efterfølgende. De skal jo give et bud alle accepterer. Det bliver rigtigt svært
-
Og det er altså Novods folk i Nordea der storsælger idag. Når han finder nogle der tager dem internt istedet går det stærkt
-
206
-
nu kan man så sidde lidt og tænke 3 dage tilbage og udviklingen i 170,173,177
-
og 205 idag aka. Det er en eksponentiel / logaritmisk stigning 250 imorgen 340 onsdag 500 torsdag og 1000 fredag ?
-
hahahaha
-
SOlsen hvis dit rygte er sandt går der nok panik i dem. Men det er vel ikke deutsche selv ? men en kunde hvis det endelig er
-
Globo 63 !
-
+8%
-
har tjent knap 200.000 kr. idag alene i privatdepotet

-
iøvrigt er det ret interessant at se vores feed fra bats - som er bankernes clearingssystem
-
Hvis Genmab bliver opkøbt i 2014-2015 til kurs eksempelvis 500 tror jeg skattefar bliver glad for PI's brugere

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind