Aktiesnakken — September 2013
-
undskyld ipad
-
Det bliver Janssen der napper Genmab som det ser ud nu - det skal nok finde en løsning med GSK, hvis det bliver aktuelt. Så længe GSK ikke viser interesse i teknologiplatformene, så bliver det ikke et problem. De andre goder er jo rimeligt fordelt
-
glem takeover. det kommer ikke til at ske
-
hvis man skal have gsk ud så skal det ske til kurs 456 + premium
-
jeg tror ikke på takeover. Jeg vil have langsigtet gevinst
-
så tror jeg vi fik overstået gevinsthjemtagning
-
aka de kan jo eventuelle give GSk alle arzerra rettigheder tilbage mod at de ikke får noget får deres aktier
-
Jannsen overtager så resten af butikken

-
Opd analyse på starbreezeaag: http://starbreezeaag.wordpress.com/2013/09/15/starbreeze-analys-3-0/
-
det skal de så gøre efterfølgende. De skal jo give et bud alle accepterer. Det bliver rigtigt svært
-
Og det er altså Novods folk i Nordea der storsælger idag. Når han finder nogle der tager dem internt istedet går det stærkt
-
206
-
nu kan man så sidde lidt og tænke 3 dage tilbage og udviklingen i 170,173,177
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind