Aktiesnakken — September 2013
-
AU nåede lige at give Kolding topkarakter http://finans.borsen.dk/artikel/1/265764/danske_bank_i_top_i_rating_af_selskabsledelse.html
-
Nu sidder jeg lige og læser Ohad Hammers post om Dara og at de øger deres position. I deres portefølje er den nye position i Genmab sat til kurs 184.30. Er det ikke lidt fusket? Blog posten er publiceret d. 15/9, altså efter BTD til Arzerra... Hvordan kan de så sætte deres nye Genmabposition til 184.30? Han skriver direkte: "We are adding another position in Genmab in anticipation of a broad and aggressive development program for daratumumab."
-
ja den er lidt tynd
medmindre de købte den i fredags og har skrevet artiklen i weekenden -
Deutsche bank køber da ind Solsen. Men skal de have 400K skal de igang

-
@bmo vi indarbejder det ny koncept
-
tak bmo
-
hvorfor handler du kun intraday?
-
Tillykke til Gen folket! Jeres bud på kurs 200 i dag ramte da meget godt

-
Meget stor volumen i Starbreeze igen i dag. 72mio omsat og 11,5% op
-
vi skal prøve at se om vi kan holde trit med jer i starbreeze
-
over 200 nu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind