Aktiesnakken — September 2013
-
enig. Der er jo ingen store nettokøbere eller sælgere endnu, stadig kun lidt flytten rundt
-
hvad er så fair value på genmab, jeg ser ingen grund til at vi ikke kan nå de 272 indenfor et år
-
Solsen jeg tror simpelthen ikke på det short rygte der
-
jeg håber du har ret

-
men hvad skulle grundlaget for at shorte genmab være? andet end kortsigtet spekulation? jeg kan ikke finde det. + der ikke er inberettet en short hvilket der i så fald burde
-
Novod har kun kr 109 som værdi på arzerra og han opererer med stort set 100% sandsynlighed for godkendelse - dog kan der være en ændring af hans peaksales på vej, da han har haft arzerra halvvejs som niche
-
jep MHE. og vi er kun startet

-
udbud i 61
-
60-61
-
genmab investorer jubler: http://investor.borsen.dk/artikel/1/265778/genmab-investorer_jubler_over_amerikansk_saerstatus.html
-
jeg fandt den til mig selv men man skal jo ikke være nærig med at dele

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind