Aktiesnakken — September 2013
-
...og ja, jeg havde en god hårdag, da det billede blev taget
-
Ja - 13% virker ikke voldsom. Tallet er min egen udregning, så det skal tages med alle mulige former for forbehold
-
jeg tror det også er vigtigt at Arzerra nu har en chance for at komme på markedet om ikke før - så nogenlunde samtidig med GA101
-
der har da ikke være specielle stigninger - kan det bevægelserne ikke tilskrives dara nyhederne? Volumen var godt nok lidt stor på den dag, men ellers har det da ikke være markant anderledes?
-
en del af det var interne handler i Nordea
-
det er jo lidt som man ser på det - inden nyheden i går aftes faldt GEN endda tilbage. Det tyder ikke meget på insider
-
nogen bud på en slutkurs på mandag?
-
Novod siger at cll first line kun tæller for 29 kurspoint i hans analyse.
-
alligevel vil jeg vove pelsen - jeg skyder på 205-210
-
jeg vil tro at GEN/GSK har fået nyheden i løbet af dagen fredag, og så har de siddet på den til efter luk i US
-
jeg kan ikke se, hvad der skal holde den tilbage. BTD smadrer jo alle de forbehold specielt udlandet har haft
-
220 er alligevel 20% op. Det vil sgu'ette være dårligt
-
har i hørt noget om GSKs forventninger til timing for indsendelse af ansøgning?
-
Det kunne være skægt at være en flue på væggen hos Roche, når de får åbnet for mailboxen mandag morgen
-
true dat
-
Det bliver svært at bevare pessimismen over de næste måneder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind