Aktiesnakken — September 2013
-
hænderne vil gerne overveje apple op til næste regnskab hvis de bliver banket godt ned
-
man trader sig ud af aka-sygen

-
men altså nu er jeg ikke den hyppigste trader på jorden
-
men lige netop starbreeze er ærgelig, og kunne dertil ligge, novo, glunz om.fl.
-
men til forskel fra livet, så fortryder man faktisk mest de køb man foretog end den man ikke foretog

-
ja. et er selskabets innovationskraft, som måske, måske ikke er svækket. Men selskabets indtjeningskraft er stadig vel and beyond over alle andres
-
halløj turino
-
hvordan går det?
-
det der gør apple en gigantisk forretning er jo ikke kun innovationen, men også product cyklus som de holder stædigt fast i, hvilket også er korrekt i mine øjne
-
Jeg har købt nogle Davita, Inc. i min PI port og efterfølgende har de lavet et 2-1 split. Korrigerer systemet for det på et tidspunkt, eller kan jeg manuelt gøre det?
-
vi korrigerer ikke for splits
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind