Aktiesnakken — September 2013
-
det er 60 vi skal bryde JKY
jeg har GAK lige under 50 :), men ville hellere have købt i 20 som den var 1/1 2013 ca. 
-
det kan du nu
-
-
Der er lige en forklaring og jeg hører gerne jeres kommentarer
-
i den tråd
-
vi har nu adgang til hele europa i realtid, men kun de største i dk. Og vi skal lige have kørt det helt ind. Novo fx. har ingen rigtigt kurs endnu
-
GETCO Europe Limited køber gen. kender dem ikke
-
er det ikke også algo drenge?
-
algo drengene bruger man hvis man skal akkumulere maaaange
-
59 Globo
-
Eller ihvertfald åbent derop

-
det har den faktisk ikke JKY. Den har ikke rigtig brudt. Den ligger omkring ATH nu.
-
Jeg ejer en lille % af et ApS som min kammerat har nogle IT-produkter i som han sælger. Der købte han Globo i kurs 19. Da jeg opdagede den i kurs 45 ca. ringede jeg til ham og anbefalede den, så grinede han bare og sagde han allerede havde over 100%

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind