Det har jeg været i mange år Doodha-Og der kun en der har ansvaret .Og sådan er det
-20 % endte Finger med
Fyns mester -Tak Doodha men der er langt igen-Men det ændre nu ikke ved at den der ansvaret tager det
Men ok jeg ved godt du har et godt øje til Aka.:-)
Nej det ved han intet om-Han gør hvad han kan-Og det gør Aka også det er bare ikke godt nok
Jo da hvis de ikke levere det aftalte
I golf eksistere begrebet -Det er godt nok synd ikke og det gør det heller ikke når man driver forretning
Man siger bare Undskyld og så er historien ikke længere og anden gang tager man konsekvensen og går
Jeg tror faktisk at Bob med tiden bliver god-Hvis ellers han kan stå distancen her i starten hvor det koster lidt på egoet
Det bliver sgu svært-I bund og grund er han jo god nok -Men der satans københavner kompleks er ikke nemt og helbrede-Men vi arbejder med det
Samtale terapi og venlig hands on ledelse men det er tungt virkelig tungt
Der er ingen der vil og jeg har ikke noget andet og lave
Shit den havde jeg glemt går ud og henter den
Men man skal også være fair hvem vil ikke gerne være accepteret
det er ellers en rigtig god oel
puha den smager godt.Tak Bob
Det er ikke rigtig godt det her-Vi køre vestas chat snak i gammel mands chatten vi bliver ekskluderet fra de forsinkede kurser
Har jeg nu fået Vestas chatten på iPhone?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind