Aktiesnakken — September 2013
-
en garanti der rent faktisk var en garanti? Hvad bliver det næste
-
at produktet rent faktisk kan sælges

-
Storaktionærmeddelelse: BioPorto har d.d. modtaget meddelelse om, at Jan Leth Christensen ejer over 5% af aktiekapitalen og stemmerne i BioPorto A/S.
-
så nu har de Media-Invest lige under 10% og Jan Leth lige over 5%
-
vi forstår ikke rigtigt endnu hvad der har været galt, men det koster lige et par år
-
Fingerprint får tæsk igen idag
-
jeg solgte alle zeal og genkøbte halvdelen imorges.... Skulle lige skynde mig at have noget skattefradrag til at modregne i de andre gevinster

-
altså bioporto leoloo ?
-
jeg har kun været til et IR møde med ham i Århus, og der syntes jeg den nye CEO gjorde et hamrende godt indtryk. jeg har købt nogle mindre portioner via T-retter her under emissionen, men er ikke i den med større beløb. vil lige se salgsfremgang og patentsag først
-
Han vil jo bruge sit netværk fra medtronic mv. når han ansætter nogle underledere osv. de skifter jo halvdelen af medarbederne, ændrer hele virksomhedsstrukturen og laver resultatbaseret løn mv.
-
altså hvis patentsagen skydes tilbage til OD så har vi jo patentet 3-4 år minimum alligevel, så det er en sejr set fra min synsvinkel
-
de skal bruge 8 mio. til NDA studiet, 10 mio. til obligationerne og så skal de jo have til driften over de næste 2-3 år før de når breakeven. de skal sætte fut på markedsføring,salg osv.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind