Aktiesnakken — September 2013
-
jaja runski. men det er da ikke ulovligt at skabe momentum i en aktie? det er selvfølgelig noget andet hvis PAA selv sælger ud

-
Har ikke snakket om det er ulovligt, men syntes det er kritisabelt at et firma der handler med matador penge kan sætte dagsordenen på den måde. For AU handler det jo ikke om at tjene penge på aktiemarkedet men at få folk til at købe deres skriverier. Og nu står AU med et tab på Zealnd på 5% på en aktie der måske i perioden taber 40 %. Også kan de skrive. Hurra vi har slået markedt er vi ikke gode?
-
hvad snakker du om Runski ? AU har zealand i deres portfølje !
-
åbning i 70 pt. men tror nærmere vi skal i 60 stykker idag
-
jeg er stadig inde i Zeal
-
falder den 3-5 % sælger jeg nok lidt falder den 20+% køber jeg nok op
-
så sælger jeg sq ikke tror jeg. man skal huske LixiLan, Elsiglutide, ZP2929 mv. også har stor værdi
-
jeg giver dig helt ret BoB. Men Zealand oversætter altså bare sanofis meddelelse til dansk. alt det kryptiske kommer fra Sanofi
-
enig igen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind