Aktiesnakken — September 2013
-
ja 3 års udsættelse. Giver ingen mening ! vi skal minimum 20% ned
-
Men ELIXA studiet var jo jf. Zeal et studie som Sanofi opstartet frivilligt, altså ikke et krav fra FDA. Derfor virker det bullshit at de udskyder NDA på baggrund af et sikkerhedsstudie, og samtidig skriver at der ikke er sikkerhedsproblemer !
-
arh runski den er for hård syntes jeg ! Det er ikke AU der fik credit suisse og goldman sachs til at nettokøbe 100.000 stk. igår. herudover kan AU altså ikke vide at der kommer denne nyhed !
-
Det smadrer også fuldstændig muligheden for at Zealand kan blive profitable de næste par år tror jeg.
-
medmindre der er en stor milestone ved opstart af phase III med LixiLan skal man begynde at frygte emission 12-18 måneder væk hvis ikke Lyxumia i Europa og Japan får en hurtig uptake
-
-
jaja runski. men det er da ikke ulovligt at skabe momentum i en aktie? det er selvfølgelig noget andet hvis PAA selv sælger ud

-
Har ikke snakket om det er ulovligt, men syntes det er kritisabelt at et firma der handler med matador penge kan sætte dagsordenen på den måde. For AU handler det jo ikke om at tjene penge på aktiemarkedet men at få folk til at købe deres skriverier. Og nu står AU med et tab på Zealnd på 5% på en aktie der måske i perioden taber 40 %. Også kan de skrive. Hurra vi har slået markedt er vi ikke gode?
-
hvad snakker du om Runski ? AU har zealand i deres portfølje !
-
åbning i 70 pt. men tror nærmere vi skal i 60 stykker idag
-
jeg er stadig inde i Zeal
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind