Aktiesnakken — September 2013
-
Raj præsenterer om 3 min hvis i keder jer: http://cc.talkpoint.com/morg007/090913a_mc/?entity=112_SCJEFBU
-
ja det har de gjort længe. Så længe Leucovorin er available køber hospitalerne det. Går der shortage i leucovorin igen sælger de self. Fusilev til hospitaler
-
han er så tudering til at holde taler
-
han snakker altid udenom spørgsmålene
-
når nogen spørger svarer han i vest. De skal lade Keller holde dem ! han svarer kort og præcist !
-
de har data der viser at belinostat og folotyn kan gives sammen dog ikke kliniske data
-
dårligste CEO til at holde præsentationer jeg ever har oplevet. han er ufattelig klog. men han aner ikke hvad han skal svare.
-
hahahaha
-
en god accent
-
de kom fint rundt omkring det meste

-
stadig short term 1-2 år ikke det vilde rent regnskabsmæssigt, men på 3-5 år sigt en vanvittig spændende aktie hvor væksten vil gå amok med flere og flere produkter
-
nej det er bare en gentagelse af hvad nørder som mig ved

-
Så fik jeg købt Corning 14,81 aka, hva med dig, venter du stadig?
-
still waiting
-
men tror jeg går med dig nu
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind