Aktiesnakken — September 2013
-
de regner ikke med at google, microsoft osv. vil opkøbe eller udvikle deres egen teknologi men istedet i de næste 5-20 år støtte sig til at fingerprint er vejen frem. Et selskab med et årligt R&D budget på omkring 10 mio. SEK

-
jo bob 8,2-8,3 området
-
nej da

-
måske du har blokeret mig

-
Arafat er en knold. Han hypede topo 4-5 år i træk. pludselig en dag gav han op, dagen efter startede han med at hype finger og har gjort det siden. Når fingerboblen punkterer må arafat finde en anden

-
jky mon du har mig i aktiefilter ?
-
JKY som jeg skriver har jeg taget dagens lukkekurs og risikojusteret med 20% årligt tilbage i tid. for at finde ud af om man har fået afkast for den risiko man har taget. analysen siger så at i 8 ud af 15 år har man intet afkast fået af den ekstra risiko og kun 6 ud af 15 har den ekstra risiko artet sig.
-
Og det er altså ret vildt efter aktien lige er steget 2000 %, havde jeg lavet analysen for bare 6 måneder siden havde den jo været langt værre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind