Aktiesnakken — September 2013
-
J&J præsenterer imorgen aften. Måske de vil sige noget? men tror mere det er en almindelig IR præsentation
-
jeg har lige spurgt rachel om vi vil få hele dara planen samlet eller om vi skal forvente de her drypvise meddelelser
-
det klart vigtigste er stadig opstart af store phase III studier i frontline og smoldering MM
-
samt self. kombi studierne..
-
Hvor mange gange har vi ikke også efterlyst en autoimmun update fra GSK? de holder kortene tæt ind til kroppen og siger først til EFTER studierne er igang osv.
-
hvis den går 5 point op på annoncering af hvert studie så er jeg tilfreds
-
"Jeg kan ikke sige hvordan vi kan informere om det endnu. Vi håber meget på et mere samlede udmelding, men vi skal være enig med Janssen om bedst måde at gøre det og hvor meget vi kan sige uden at tabe konkurencefordelen. "
Yours,
Rachel -
ja....tjaaa....
-
@Investor1989: med den udtalelse fra dig "kan man samtidig bruge sit gode renome til at skubbe lidt til hypen kan det forstærke stigningerne. Så reelt handler det jo om at ride på en bølge, úanset om den er holdbar eller ej :)" tror jeg dit gode ry hurtigt får ben at gå på....
-
Det ved jeg ikke, jeg skriver jo ærligt om mine salg. Det har jeg også gjort i Liqtech, har skrevet flere gange om mine køb og salg, derfor kan folk selv følge og vurdere det.....
-
Men det er da klart at når jeg er inde i en aktie vil jeg da dele alle de analyser jeg kan lave. uanset om jeg er i aktien langsigtet eller kortsigtet
-
@Sibelius - det var så også det jeg gjorde - vel vidende, at det ikke er "populært" - men lige p.t. hvor æblet basler med ENDNU en ny version af samme sag, er der mange der åbenbart "allerede" ved hvad der er i den nye version. Fakta er at de ikke ved dét .... og! hvis - dem er der mange af ovre på EI (hvis'er) - så falder FP sikkert en hel del. Just my 5 cent.
-
Farlige Frank om Daratumumab: http://medwatch.dk/secure/Medicinal___Biotek/article5935780.ece
-
han siger bare det vi andre tænker og har sagt i lang tid

-
det er da i så fald første gang i laaaang tid. Hvad er hans pointe?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind