Aktiesnakken — September 2013
-
aka jeg er regnskabsuddannet og jeg har da tjent en kvart million på Liqtech i 2013

-
husk ordet random.....
-
og jeg tvivler på at du har brugt din regsnskabsuddannelse i den investering....
-
Hvis FCC godkender er der nok meget mere at hente dog, og det ser jo umiddelbart sandsynligt ud - jeg har bare ikke fået sat mig nok ind i casen endnu desværre
-
Jeg regner med at købe Corning i morgen btw - er du gået ind?
-
nej ikke endnu. men tror jeg går ind snart
-
syrien blæser over åbenvart
-
aka jeg har brugt min indsigt i "investorpsykologi" at når visse personer starter at hype en aktie skal man købe stort op og tjene tykt på det, man skal bare altid huske at tage profitten og gå ud igen når hypen får overtaget, kan man samtidig bruge sit gode renome til at skubbe lidt til hypen kan det forstærke stigningerne. Så reelt handler det jo om at ride på en bølge, úanset om den er holdbar eller ej

-
ja -
Når det er sagt er jeg ikke sikker på at Liqtech er en boble. Syntes stadig de har gang i spændende ting, de skal bare vise det snart

-
deres cash er faretruende lav. de får svært ved at undgå emission
¨ -
enig, de SKAL være cash flow positiv i Q4 og frem og gå ca. i 0 i Q3... Men tror de lander en aftale med Danaher eller GE Water omkring wastewater eller Balastwater. måske de kan få dem til at tage et "stake" i Liqtech
-
ja med det er jo også en slags emission. Farlig er den
-
jaja, men laver de den til en god kurs er det jo fint.
-
J&J emissionen i Gen var jo også god fordi den var til overkurs
-
ja bestemt.
-
men ja den er meget farlig, agree

-
Håber dog at J&J laver en præsentation af den samlede udviklingsplan for Dara, så vi ikke kun får de her løse meddelelser
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind