Aktiesnakken — September 2013
-
vi kæmper lige en kamp med realtiden.
-
vi skal nok kigge på den efterfølgende
-
Det vigtige i Genmabs meddlelse er at det udviidede fase 1/2 forsøg kan ende op i registrering. Det synes jeg ikke de bliver belønnet for. Måske går det ikke op for markedet før der kommer 100 mio på kontoen og der opjusteres. Vel inde
nfor et par mdr. -
ja solsen. vi vil se penge
-
jo AH - de har deres egen teknologi. men fingerprint er 4 mia. værd uden indtjening og med store omkostninger i håb om at resten af markedet (ex apple) vil bruge fingerprint.
-
Mon ikke også de overvejer at købe teknologi/udvikle selv. + det tager tid før de kommer til at tjene penge
-
Solsen hvad er det for et "udvidet phase I/II" der danner registrering?? det er da det nye forsøg der danner registering og ikke det gamle ! ergo må milestone være ved indrulning i phase I delen af det nye forsøg?
-
der begynder at være noget selloff i Liqtech
-
med lidt volume på ift. tidligere.
-
ja de skal jo levere i Q3 og Q4 ellers hedder den emission
-
de fik en ny certificering igår så de kan bruge produkterne indenfor industriel waste water treatment
-
ja den går op på et pivdårligt regnskab og ned på certificering

-
den går jo op når Aldo får solgt casen til en eller anden random amerikaner.
-
Jeg nævnte Globalstar Inc. i går - den steg sku næsten 30%..
den må gerne lige tage en slapper indtil jeg får kigget ordentlig på den 
-
vi begynder at være for enige i89. tror vi skal have en pause. Men udskift lige random amerikaner til random dansk privat investor uden regnskabskundskaber

-
Trigger: "FCC Circulates Globalstar Notice of Proposed Rulemaking" http://finance.yahoo.com/news/fcc-circulates-globalstar-notice-proposed-171318324.html
-
Aspekulant. Det ender med jeg bare sender dig en check, så kan du forvalte dem derfra
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind