Aktiesnakken — September 2013
-
og det var for ca 2uger - indtægter for hele sidste regnskabsår var på omkring hmm var det 39mio?
-
vi kyssede lige 175
-
ja den 21/11 ser vi frem til
Jeg regner med aktien er steget ihf 50% mere inden da -
Nu skal Novod ikke stoppe stigningen
han må stoppe for al genmab handel i nordea 
-
salget er ikke aftaget væsentligt - ligger stadig i top3 på Steam topseller, og mine Xbox estimater viser et rimeligt stabilt salg
-
er det ovenpå de 43,5?
-
ja, altså de 43,5 var indtægterne til og med 29aug, og det sælger stadig

-
Her kan du se spillets placering på Steam's topseller liste 6mdr tilbage: http://tools.garry.tv/steamchart/?show=218620,225080&range=180
-
jeg smider lige mine opdaterede estimater på Xbox salget op i Star tråden
-
tak
-
-
pæn modstand i 175
-
Star i 34 nu - salgssiden ser meget svag ud
-
Nordea skal ikke sælge

-
nej, men det er jo også stort selskab i både danmark sverige og norge. Så selvom en dansk analytiker syntes om en aktie har han jo ingen indflydelse på hvad en norsk privatinvestor gør etc.

-
VP tesla: everybody else in the industry is making shortrange vehicle. We are making long range vehicle
-
tesla er og bliver en fantastisk historie
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind