Aktiesnakken — September 2013
-
ja det tænker jeg også solsen. Der må være en del skud i bøssen på det og måske i multiple indikationer?
-
Humax-TF-ADC glemmer vi for ofte syntes jeg.. De prækliniske data er imponerende jf. Jan
-
men vi blev forkælede i 2012
-
Det store køb på 23mio stk i Star gøres ikke mindre interessant af at det var en insider der trykkede på købsknappen: Mikael Hjorth

-
Spændene at se de første data om 2-3 år fra phase I studiet
-
jeg kan huske at mit eget indtryk var at jeg ikke kunne følge med
-
et indtryk jeg kan huske at andre delte

-
haha ja Solsen. Selv for 300 pr. aktie vil det være et dødgodt køb af Jannsen
-
tror Jannsen ærgrer sig voldsomt over at de ikke købte Pharmacyclics istedet for at give dem en 50/50 aftale på Ibrutinib... de vil nok lære af dette mens genmab er billig og inden genmab laver en pharmacyclics og bliver 5-6 mia. $ værd

-
De har jo allerede afleveret flere milestone betalinger til PCYC end de kunne have købt hele selskabet for for 3-5 år siden

-
JP Morgan gået igang igen men UBS sælger og sælger nu
-
Novods folk også med. kun UBS næsten og lidt deutsche der holder den nede idag
-
Hvis man kigger på Genmab kontra Pharmacyclics, så må Genmab være et mere interessant køb - Pharmacyclics sidder ikke på andet end Ibrutininb af væsentlig værdi. Genmab har udover Ofa+Dara også deres teknologiplatforme, hvilket ofte er en grund til opkøb.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind