Aktiesnakken — Juni 2013
-
ja gen vendte da lige pludseligt
-
det er kun de meget fjollede
der gør det. Tror mere det er en myte. Og du kan kun få begrænset held med det i en periode og kun i illikvide aktier. -
det handler om noget mere om at begrænse sin risiko i aktier der falder end at øge sin risiko, medmindre man har sin fundamentale analyse på plads, hvorfor man så køber, men aldrig for at støtte, men fordi den er billig
-
Man skal jo være glad når de gode aktier går ned, for så kan man få flere.
-
ja det er selvfølgeligt klart
-
men man skal passe på ikke at lade det gå en for meget på
-
det eneste rigtige man kan gøre for sin formue er at sprede sig
-
det er det eneste råd der rigtigt virker
-
ja.
-
Nu er jeg nød til at stille champagnen tilbage og finde cavaen frem... Og nej ikke smart at være loaded max, men det er jeg.... Ved godt det skulle være anderledes, når engang jeg sælger Gen har jeg fået en værdifuld lektie, forhåbentlig også en god gevinst, men det har sine grunde jeg er max loaded..
-
fik du solgt matas repsac?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind