Aktiesnakken — Juni 2013
-
Bestyrelsen forventer, at emission vil omfatte op til 70,7 mio. aktier á nominelt DKK 1,00 til tegningskurs DKK 1,00, idet aktionærerne således vil have fortegningsret til de nye aktier i forholdet 2:3 (svarende til at 2 eksisterende aktier giver ret til tegning af 3 nye aktier). Der forventes fastsat en mindstegrænse for emissionen på DKK 40 mio., hvilket indebærer, at selskabet vil kunne opnå et bruttoprovenu på mellem DKK 40 mio. og DKK 70,7 mio., såfremt emissionen gennemføres.
-
præcis som vi sagde
-
kurs 1
-
ja det var helt som forudsagt
-
3 nye aktier for 2 i forvejen
-
ja i89 af nogen. af nogen
-
jeg kan huske da jeg sagde det første gang.
-
Nah, det har da været kendt længe mht. emission?
-
RBJ de finder først ud af alt det tekniske i august mht. prospekt, X-date etc. etc.
-
nå skal vi nu igang igen
med at hive det frem fra gemmerne. Kurs 1. -
nej den skal en vej
-
ja emission til kurs 1 var forventet. Jeg kunne godt overveje at lave et play på køb af T-retter til 1 øre fra alle de nødlidende der ikke har råd til at deltage

-
haha i89
-
det er utroligt så kort hukommelse I har.
-
der er ingen grund til at købe t-retter, for det er tvivlsom at de kan nå de 40 mill
-
tja, hvis T-retterne koster 1 øre kan jeg nok godt holde til et tab der

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind