Aktiesnakken — Juni 2013
-
vedr. Genmab: er der nogen der kan gi mig en forklaring på hvorfor Peter Aabo mener at GA101 ser bedre ud end Arzerra, jeg mener at der for et par uger siden kom nogle tal ud vedr. Azzerra, som nærmest ga´eufori på investor market, en anden ting der undrer mig er at Peter Aabb
-
det er en længere historie - men kogt ind til benet, så gives der mindre kemo i GA101 forsøget og alligevel er pfs marginalt bedre end i Arzerra forsøget
-
Omvendt skriver han så intet om at det er underligt hvorfor bivirkningerne i GA101 er så høje når der gives en mindre mængde kemo

-
Mon det er derfor man har valgt at give mindre kemo? simpelthen fordi GA101 er hamrende giftigt kombineret med fuld dosis kemo?
-
well - så har du hele hazard ratio diskussionen, der kunne indikere, at der er ugler i mosen hos arzerra
-
frank diskuterer vi per definition ikke. han er rablende
-
men det bliver RIGTIG spændende at se secondary endpoints - så ved vi MEGET
mere -
i øvrigt er jeg meget imponeret over, at GEN insidere ikke har solgt en eneste aktie over det sidste år
-
jeg takker, men igen hvorfor var der sådan eufori for et par uger siden vedr. Azzera´s nyeste tal, er det i skriver vedr. GA101 noget der kommet op efterfølgende ? og hvad mener "Jørgen Varnæs" med secondary endpoints" og hvornår kan vi forvente det bliver oplyst ?
-
Men det er nu ikke for mig entydigt at det ene produkt er klart bedre end det andet. Ser ud til at der kan blive plads til dem begge.
-
Roche har dog fordelen af at kende markedet ud og ind
-
Omvendt må Arzerra måske stå stærkest ifht. kombibehandlig med kinase inhibitorer i fremtiden ??? især da GA101 er giftig i forvejen
-
det er kun arzerra - GA101 er allerede kommet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind