Aktiesnakken — Juni 2013
-
pt. holder jeg lidt øje med hvor hurtigt de får indrullet patienter i Melphalan og SPI-2012 studierne. Disse skulle gerne fuldt indrulles i 2013 senest Q1 2014.
-
Ja lom, tror ikke der er triggere klar den næste måneds tid. Det eneste der kan være er noget jeg håber en del på, og det er at man kan få solgt / udlicenseret RenaZorb programmet
-
Det er et marked Spectrum ikke selv vil investere i, da det er udenfor deres kompetencer, men produktet har vist meget flotte data, så forhåbentlig kan de finde en partner
-
Man kan aldrig forudsige kursen hos SPPI
-
Der kan stige på ingenting og falde på gode nyheder. Så ingen aner hvad der er kurspåvirkende for SPPI

-
Jeg har oplevet flere perioder i SPPI siden 2009 hvor den bare er steget med 50% på 14 dage uden news.
-
Måske ikke på kort sigt, men det gør nok på længere sigt når det godkendes.
-
Skulle gerne kunne sælge for ihvertfald 50 mio. $ i 2015 og gerne over 100 i 2016
-
Så det vil faktisk betyde en del. Men den næste kæmpe trigger vil blive FDA's svar i 2015 på Apaziquone NDA'en
-
Jeg skal ikke sige hvad du skal gøre. Jeg vil aldrig være helt ude af SPPI.
-
Short interest er gået fra 57 til 34% og faldende, er der nok en grund til at de mener at downside er ved at være begrænset
-
Hvis nu PP har lige så stor magt som PAA i går så.. http://penge.dk/article/173677-4-hotte-aktiekob-op-til-sommerferien/gallery/786783
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind