Aktiesnakken — Juni 2013
-
Jeg er helt paf over hvordan aktiemarkedet kan være så chokeret over at fed på et tidspunkt dæmper for QE. Vi så den jo komme allerede i starten af året. Før eller siden må de jo tilpasse QE til økonomien. Men nææ nej lad os alle løbe rundt som forvirrede kællinger. Lykketoft har evigt ret i at aktiemarkedet er en flok forvirrede kællinger (tror det var sådan han sagde det) - På kort sigt er det panik. Derfor foretrækker jeg at kigge langsigtet

-
Ret fedt play Feurstein lavede i SPPI der
han kom med en mega basher artikel 2 min efter åbningen og en af hans buddys solgte 100.000 stk. og kursen raslede ned, allt småinvestorerne gik i panik og solgte og kursen faldt 10%. Herefter har alle shorterne bare stille og roligt lukket short hele dagen og vi er nu i minus 3,5% -
Hvis man så læser feursteins artikel baserer den sig på wolter kluwers data. Data som han selv gang på gang (dengang de var positive) ikke stolede på
-
Hvorfor bruger han ikke de rigtige IMS DDD prescription data? Det er dem selskabet selv kigger på
-
Jeg glæder mig til de næste short tal kommer. Shortandelen er faldet uagjort de sidste 3 måneder fra 51 til nu 37%
-
Da der ikke rigtig vil være positive triggers de næste 6-12 måneder vil de roligt kunne dække sig ind
-
Men short havde jo ret...
-
Jeg har desværre ikke været til investormøderne har du?
-
Ja der kørte en runde i århus og københavn 17-18 juni mener jeg
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind