Aktiesnakken — Juni 2013
-

-
Nej det handler om at lytte efter hvilke begrundelser folk giver, og så lytte til dem med erfaring
-
Haha jeg fik jo ret doodha, du har allerede glemt det
-
Den blev ved med at gå op så længe de lukkede shorts, og faldt så derefter
-
Så det eneste jeg ikke fik ret i at de ikke lukkede HELE deres shorts
-
Hukommelse er vist meget selektiv

-
Hhaha doodha
-
Du kan jo gå tilbage i debatten. Jeg mener at jeg begyndte med det et par dage før i chatten
-
Og hvis du kigger på kursudviklingen er det perfekt korrelation mellem deres shortlukning og kursstigningen. Og omvendt. Jeg troede bare de ville lukke hele deres short. Kursen faldt dagen efter de stoppede med at lukke.
-
Så forstod jeg ikke hvad diskussionen gik ud på?
-
Du må vist hellere læse hvad jeg skrev i debatten og chatten. Forstod faktisk heller ikke hvorfor det var så afgørende om de lukkede hele positionen eller ej. Så hvis vi var enige hele tiden. Så siger mand økse skaft
-
Min pointe var at man kunne købe så længe de lukkede deres shorts og så skulle sælge så snart de holdt op. Jeg sagde 8-10 dage de blev ved i 5 dage. Så det var et pænt godt play
-
Præcis
-
Så derfor var det jo vigtigt at følge det?
-
Og sælge så snart de stoppede deres luk
-
Nej det her handlede bare om en systematisk observation. Den var så tydelig
-
14/6 takkede du mig for observationen doodha. Hvad skete der?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind