Aktiesnakken — Juni 2013
-
det eneste man ved efterhånden er at hvis man vil tjene penge på genmab så skal man ikke være på EI
-
ja modsat
-
tak nohope. har svaret
-
der er gang i den på en søndag.
-
tegningen lukkede for de private
-
det er også mest hear say fra vores mæglere

-
Det er imorgen kl. 14 Sanofi præsenterer: http://en.sanofi.com/investors/events/corporate/2013/2013-06-24_IR_Seminar_Diabetes.aspx
-
The call will also include a status update on the fixed-ratio combination of insulin glargine and lixisenatide.
-
det kunne godt være noget man skulle kigge lidt på
-
Det var netop i det tidspunkt at alle på EI begyndte at hype genmab at jeg begyndte at være kritisk

-
Alle bashede Genmab derovre indtil kurs 150+ . Derfra begyndte alle folk at gå ind og mene at genmab var det nye vestas og skulle blive det helt helt store. Det får mine alarmklokker til at ringe når bagersvende, taxachaffourer og studenter ovre på EI er blevet medicineksperter .)
-

-
Nej det handler om at lytte efter hvilke begrundelser folk giver, og så lytte til dem med erfaring
-
Haha jeg fik jo ret doodha, du har allerede glemt det
-
Den blev ved med at gå op så længe de lukkede shorts, og faldt så derefter
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind