Aktiesnakken — Juni 2013
-
ja men det er jo også fordi det nuværende produkt er super svært at anvende mv.
-
Lyder til at zealands bliver en enkelt og nemt flydende pensystem

-
Jeg må lige tage en snak med Hanne i næste uge og høre mig ad
-
En udtalelse om daratumumab der gør dig glad: The progression-free survival has not yet been reached for patients who received doses from 4 mg/kg to 24 mg/kg. However, Dr. Lokhorst added that he has one patient at 40 months who is still in partial remission after receiving daratumumab.
-
Kan ikke sætte link ind, det er fra cancernetwork
-
40mdr i behandlingsrefraktær myelomatose!
-
Kan forstå, at udviklingen i Genmab er løbet fra den gode Peter Aabo. Han kan åbenbart ikke følge med de professionelle analytikere i Nordea og Danske Bank. I en lang periode, hvor stemningen omkring Genmab var negativ, var han det positive lyspunkt med fine analyser og kursmål. Efter at stemningen vendte til det positive hørte man absolut intet til ham. Nu er der så lidt "turbulens" omkring aktien efter salget fra et investeringsselskab og så ser han chancen for at "tale Genmab ned".
-
Hans synspunkt omkring Genmab er naturligvis fair nok, men når han nu har været så positiv i forhold til andres syn på aktien, hvorfor venter han så så længe med at offentliggøre sine kritiske synspunter? Svaret kan i min optik kun være, at han lever af at være ”Rasmus modsat” og det har jeg absolut ingen respekt for:-(
-
JKY det giver vel mening? han var positiv med kursmål 125 da aktien var i 25 dvs. han havde ret
-
nu er han negativ i kurs 175, hvem ved om han får ret nu ?
-
I89, det ved ingen. Min pointe er, at han har haft lang tid til at tilkendegive sin "skepsis", men venter til nu, hvor stemningen er mindre positiv. Det viser tydeligt, at manden lever af at sætte en "modsat" dagsorden. Fair nok, men så skal man ikke forveksle ham med en seriøs analytiker.
-
jeg har haft lejlighed til at læse hans analyse nu. den er ikke dyb som i gamle dage. Det hele er bundet op på Hazard risiko og de to arme hvor vi har drøftet den svære sammenlignelighed. Han tror stadig på labelekspansion dog.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind