Aktiesnakken — Juni 2013
-
nej jeg har ikke læst den
-
men ville gerne
-
aabo er interessant af flere årsager. en af dem er at han hele tiden prøver at gå op imod de eksisterende analytikere. Han er lidt besat af det. Han er samme genmab generation som mig så tror han kan være pænt biased mod arzerra´s betydningen i casen. Ligesom jeg er. Og det mener jeg i princippet også man skal være. cd20 bliver der rigtigt nok skudt meget imod, men jeg mener bestemt at arzerra har vist sit potentiale i refrac
-
så jeg tror at man undervurderer betydningen af den eksisterende rituxian behandling og deres markedet. men det får vi jo virkeligt at se når vi kommer på i næste år i den næste indikation
-
ja det er ikke meget. det er for lavt.
-
man vil allerede se et pænt attack på omsætningen næste år
-
det er nok ligeså meget en betragtning over konkurrentsituationen?
-
hæh - der er ikke meget, der kører for os i øjeblikket. Jeg kan stadig ikke helt forstå, hvorfor der skal gå så lang tid inden vi får secondary endpoints. GA101 er jo ude af starthullerne for laaaaang tid sidn
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind