Aktiesnakken — Juni 2013
-
jeg forventer helt klart dara plan + milestones i år. Det gør novod også
-
bedste analytiker 4 år i træk Nordea
-
ja han gør det godt. Først novo-guru nu genmab
-
han har tjent mange penge til både kunder og bank.
-
måske kom det breakthrough lidt på tværs
-
og så har jeg efterhånden lidt en fornemmelse af at vi ser en fortætning af kapløbet i cll og dlbcl mellem roche, gsk og j&j. Jeg synes der er meget på vej
-
det skal kombineres klogt
-
Jeg synes det har været tydeligt et pænt stykke tid nu - og for dem der er rigtigt inde i sagerne må dette have været kendt i væsentlig længere tid. Derfor synes jeg at GSk sover lidt i timen eller også har de svært ved at vække interesse for ofatumumab
-
det er big business om virkeligt mange milliarder. GSK skulle have købt genmab til kurs 100
-
det havde de kunnet
-
læg mærke til at volume ikke er så stor, så der er nok nogle mellemstore hajer der leger i farvandet
-
hold øje med 176, ved ikke hvormeget der ligger der. sikkert ikke noget
-
du har sikkert ret solski
-
den skal ikke lukke under 176 !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind