Aktiesnakken — Juni 2013
-
så ligner den sikkert dig
-
ja det vil jeg mene
-
tja dit salg i 198 ser da meget godt ud Repsac
-
men du klemter dig ind i gen?
-
jeg skal nok lege lidt med på et tidspunkt
-
Når Genmab på den måde ryger i gulvet, dag efter dag, nærmest ustoppelig og utrættelig, ikke mindst upåvirket af gode nyheder. Så får jeg det i maven som om nogen lige havde slået et af mine børn. Det gør ondt, man er ked af det, men også sur af helvede til, pga man føler sig totalt uretfærdig behandlet.... Ja bedre kan jeg nok ikke beskrive mine følelser den sidste uges tid.
-
jeg shorter den aldrig, risikoen er for stor. @stck ja det må ikke sætte sig på humøret. Det går op og ned. Sådan er gamet. Hvis man har den langsigtede og korte analyse rigtig så er det bare købsanledning. @repsac. jo
-
jeg har "kun" solgt de forbudte
-
i 198,8
-
og jeg kigger på de forbudte sider af og til.
-
der ryger turbo stops i 176
-
its getting close
-
jeg forventer helt klart dara plan + milestones i år. Det gør novod også
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind