Aktiesnakken — Juni 2013
-
Nå nu er jeg ved at synes det er knapt så charmerende med Gen efterhånden, håber snart vi får lidt grønne dage med den igen, var sgu lige ved at tro den skulle ende i grøn tidligere på dagen. Ved godt den er steget meget, men synes også den er faldet meget nu. Håber snart det vender, det er ikke sjovt længere - savner en optur.
-
sad lige og tænkte på GEN. Mon ikke vi kan konkludere, at den var steget for meget og for hurtigt op til Meditors salg?
-
Salget blev udløsende for en korrektion, og har har nu fået stabil grund under fødderne igen. I dag i et meget surt marked holder GEN trit med C20 og falder ikke i kælderen. Det er nye toner
-
selvfølgelig - men selv gen-aktionærer kan ikke gå imod markedet...
-
@akademikeren - hvem har du snakket med? Så skal jeg give ham et los!!
-
Aka der går og venter på et opkald..
-
Han sidder nok på teressen og nyder et velfortjent glas Zinfandel..
-
...eller en flaske..
-
Alt er i et andet størrelsesforhold når det er aka...
-
Trina(r) 10% ned. Man kunne have solgt den i 6,4. Men den slags interesserer åbenbart
ikke os liebhavere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind