Aktiesnakken — Juni 2013
-
- at jeg faktisk tror de har været igang længere end 3 måneder
-
jo
-
73 åbent Zeal
-
Der er stort set ikke andre sælgere end danske til disse kurser idag
-
Tror vi får et hop i kursen hvis man fornemmer at DDB. er ved at være færdige med deres lille projekt.
-
Men igen, det kan også være sunstone eller andre. Det er lidt problemet med Zeal, at de har 30-40% af aktierne som reelt ikke gider at eje zealandaktier af rent strategiske grunde.
-
De sidder på venture og seed fonde som normalt går ud efter en børsnotering. De har bare ikke kunnet kommet ud af zeal her 3 år efter endnu, derfor er der meget utålmodige og vil nok udnytte enhver mulighed for at komme af med aktier. Men så længe selskabet leverer varen vil de der samler op langsigtet gøre en ualmindelig god handel
-
raketfart? den steg fra -2 til 0 under ultratynd omsætning?
-
Der skal ikke meget bevægelse i aktier til før alle folk tror der er nyheder ude ;D
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind