Aktiesnakken — Juni 2013
-
jeg vil ikke have noget imod at eje aktien efter emissionen heller - så jeg tror det bliver en god forretning
-
så er der gang i Nordea: Den svenske stat vil sælge op til 230 mio. aktier i storbanken Nordea i en såkaldt accelereret bookbuilding.
Det svarer til 5,7 pct. af den samlede aktiekapital i Nordea, og den svenske stat vil efter salget sidde 7,8 pct. af kapitalen.
-
mon de laver en Genmab over den næste uges tid`?
-
det kunne man sagtens forestille sig, mon ikke det trods alt er positivt?
-
i den forstand at den svenske bank nok ikke sælger ud af en systemisk vigtig bank, hvis de er på vej til at skvatte på røven?
-
Det er mange aktier at kaste på markedet i et hug
-
måske kan man få sig nogle billige nogen?
-
gode nyheder står ikke ligefrem i kø for novo http://www.proinvestor.com/r.php?u=http%3A%2F%2Fwww.business.dk%2Fmedico%2Fnovo-taber-patentsag-i-usa
-
der sker mange spændende ting i markedet lige nu
-
Spændende genmab gennemgang idag i Århus. FIk m
-
fik mig ihvertfald en god snak med Rachel
-
hvormange var tilstede?
-
svært at vurdere. tror vi var en 50 stykker der lyttede til rachel
-
mødte repsac. Utroligt han turde kalde sig den pæneste over 25 når han kommer daskende i en hot hawaiskjorte med solbriller hængende

-
;.)
-
Smider et resume om et par timer

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind