Aktiesnakken — Juni 2013
-
det tror jeg også - de har en meget stærk markdsposition. og det kan jo både være godt og skidt
-
samtidig, så har de en meget høj indtjeningsmargin - og en politik om 60pct udbytte
-
den slags aktier er der ikke mange af på børsen - og obligationerne er ikke hvad de har været
-
Det er risky at være med i emissionen, men man skal jo lege lidt engang imellem. Jeg har lagt et lille bud på 100k
-
et meget konservativt regnestykke fortæller mig at Matas ved en mcap på 5 mia og resultat efter skat på 200 mio vil give 120 mio i udbytte ved en udbyttesats på 60%. Det er 2,5% i årlig forrentning.
-
jeg finder det oplagt at være med i emissionen....om ikke andet så for en hurtig gevinst.... forhåbentlig, og ikke tdc-style tab
-
5-15% håber jeg på
-
1-3
-
der er jo altid en risiko - til gengæld er det nemme penge, hvis det lykkedes
-
i det her sommermarked er heller ikke helt tosset at have en smule på sidelinien
-
tror også jeg lægger 100 hos de stribede
-
trina(r) har lidt svært op til de 6,4
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind