Aktiesnakken — Juni 2013
-
Men Neonet skal da heldigvis købe godt ind .)
-
Jeg tager det ikke så tungt. Det ligner jo mest en enkelt eller to investorer af de større der vil ud i zealand mens der er en masse forskellige der vil købe ind. Så længe David og Zeal bliver ved med at performe så har jeg det fint med investeringen.
-
Syntes dog godt snart de kunne fortælle om de har nogle snarlige IND kandidater klar eller noget.
-
Enig.Har på fornemmelsen at der er ved at vende. Tid at supplere.
-
Markedsværdien er nede på 1,5 mia.
-
Hvis vi antager 200 i faste omkostninger og royaltysats på 10% skal Lyxumia lave et salg på 2000 mio. kr. eller godt 344 mio. $ for at Zealand kører break even. Det er trods alt ikke særlig meget. Når man ser på Victoza sælger for 2.000 mia. $
-
2000 mio. $
-
Jeg tror man helt undervurderer hvilken samarbejdspartner det er Zeal Har . Sanofi er altså ikke en lille butik.
-
Lantus sælger for omkring 5 mia. EURO om året !
-
Hanne har tidligere nævnt at Sanofi har 50.000 sælgere klar dedikeret til Lyxumia, herudover at de har brugt over 500 mio. Euro bare på post marketing aktiviteter såsom uddannelse af sælgere, lobbyvirksomhed, uddannelse af læger, markedsføringsartikler etc. etc. Så Sanofi har i den grad været 100% klar til at lancere Lyxumia globalt
-
Har på fornemmelsen at de fleste danskere har en opfattelse af at diabetes=Novo Nordisk. Men sådan er det jo ikke ude i den store verden.
-
Solgte BTW halvdelen af mine PCYC aktier igår i 88. Nu må galskaben snart stoppe

-
Men NeoNet har snart ædt 10.000 stk. Zeal idag
-
Danske smider dog bare flere og flere til salg hver gang der spises. Det er en hel utrolig mængde aktier de har og som de skal af med
-
Er det så udløberen af en håbløs storinv. exit inv.89 ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind