Aktiesnakken — Juni 2013
-
Der har ingen regulatoriske milepæle været endnu
-
Og det undrer mig lidt. Derfor jeg tror at de samler alle de regulatoriske milepæle i EN milepæl ved FDA godkendelse
-
Der står i samarbejdsaftalen at Zealand er berettigede til udviklings, regulatoriske og salgs milepælsbetalinger. Og kan næsten ikke passe alle de regulatoriske er for kombi produktet ?=
-
Zealand Pharma er berettiget til op til 1,23 mia. kr. i milepælsbetalinger samt licensbetalinger, efter at selskabets franske partner Sanofi har fået godkendt Victoza-konkurrenten Lyxumia til markedsføring i Europa. Det oplyste Zealand Pharma mandag morgen.
Der er dog ingen ingen milepælsbetaling til Zealand Pharma forbundet direkte med mandagens godkendelse af Lyxumia i Europa, som tildigere oplyst.
-
Enig. så enten er det for Japan (hvilket jeg ikke tror). Tror mere de har samlet dem for FDA.
-
192
-
OMG. Prøv at se den klovn der skriver på EI at man bare skal give Belinostat til CLL patienter istedet for Arzerra fordi Bel har mindre bivirkninger !!!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind