Aktiesnakken — Juni 2013
-
men det står stadig lidt uklart for mig, hvad hazard ratio egentlig er beregnet på
-
vi mangler i den grad secondary endpoints for at kunne vurdere resultaterne
-
der står jo at ritux er peerless. og det er vist noget af en tilsnigelse, når man medtager at de adresserer cd20....
-
-
altså lige præcis på hazard ratio der er jeg ikke så nervøs, men det er nok fordi jeg heller ikke forstår det

-
Det er også derfor, jeg gerne vil have et håndtag på problemet - men jeg kan ikke finde hverken beregningsmetode (ud over generel wiki) eller data til at understøtte noget
-
Jeg forstår det heller ikke, men måske dette kan hjælpe. http://www.medicine.ox.ac.uk/bandolier/painres/download/whatis/what_are_haz_ratios.pdf
-
man er vel altid lidt fræk, når bukserne bliver revet af en...
-
Japan er dog oppe med 1,5% - så det bliver næppe pivfrækt i dag
-
Mornings
-
Reelt set syntes jeg at det er endnu bedre for Zeal&
-
For havde GLP'er blevet afskaffet havde det været katastrofalt for Zeal&
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind