Aktiesnakken — Juni 2013
-
Vi ved at positionen er solgt - det siger storaktionærmeddelelsen
-
det aner vi jo intet om - for vi ved ikke, hvem der ejer aktierne. Handlerne blev ikke indrapporteret
-
og så er vi vist tilbage til start
-
og?
-
Sell on facts, buy on rumors - det er vel et meget fornuftigt exit point for en investor
-
Det ved vi ingen ting om - vi ved at der er solgt 2,8 mio aktier. Hvor de ligger nu, og hvad der sker med dem aner vi ikke
-
det aner vi ikke - vi ved bare at de er solgt - og de ikke er rapporteret over markedet
-
-
Desuden ved vi gennem rygtebørsen, at køberne har fået dem til kurs 200
-
Hvor de er nu - og hvad planerne er med dem aner vi ikke. Ud over at der er mere en en køber
-
jamen - så kan vi lige så godt tage de resterende 94,5% af aktierne med i diskussionen. Det giver lige så meget mening
-
Vi ser vist noget forskelligt på det her aktiesalg. så lad os endelig begrave den her
-
og godt at se alle de gamle - middag nu. velbekomme
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind