Aktiesnakken — Juni 2013
-
Ramte sq ret godt igen idag. Sælger dem fra 192,5 i 197,5 hvis jeg kan. De fra 190,1 igår holder jeg lidt længere
-
Tror jeg også. Syntes dog det virker som om aktier bare kastet lidt rundt mellem hinanden, der er ikke rigtigt der vil købe eller sælge større blokke lige nu
-
Aldo,NE Nielsen og Kasi tilbage: http://borsen.dk/nyheder/sport/artikel/1/259697/aldo_petersen_vil_hente_kasi-jesper_tilbage.html
-
Har hørt at de pt. jagter Karsten Ree og Erik Damgaard også
-
Også pinligt at velcade studiet ikke indruller endnu !
-
Janssen er da de langsommeste partnere jeg ever har set
-
Daratumumab fik BTD 1.maj. Derefter starter sparringsforløb med FDA omring studiedesign mm, Jeg tror at de studier de sætter i søen er studier der leder til godkendelse. De fase 2 studier Genmab har designet var ikke mhp godkendelse.
-
BTD er i dobbelt refraktær myelomatose - og her går det nok mest på om den nuværende del 2 af fase I/II skal udvides eller om der skal yderligere et klinisk studie til. Men Janssen/Genmab går jo efter alle MM indikationer, så der kommer en bred viste af kliniske forsøg. Nogle vil helt sikkert være pivotale, mens andre er indledende dosis/safety. Håber dog at Genmab har en rimelig bred milestonepakke i MM, så denne indikation samlet set er den klart største
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
