Aktiesnakken — Juni 2013
-
Men hvori ligger fidusen, at de skal smides ud så hurtigt som muligt. Synes ikke argumentet holder vand AKA. Hvorfor ikke holde sig til i dag at sige, at aktierne er ude af MEMF´s hænder til kurs 200. Det kunne man vel godt tage en anelse positivt - og så herefter sælge lidt hver dag via en af jeres dejlige algoritmer
-
de skal blande sig helt udenom kurspleje. De skal lave produktpleje....
-
nej Meditor har fået garanteret kursen tror jeg. hvad tjener bankerne på at sælge for 500 mill? 25-50 mill? så taber de måske et par mill idag, men fuck it. Its biotek
-
hvis de kan lave 10-15 mill på den så er alle glade
-
sukker har alle dage været en fornuftig mand. Men altså noget er bare business. De tænker ikke på plus/minus
5% på så store salg. -
så er der nogle transaktionsomkostninger. Men jeg tror at bookbuilder måske har lovet for meget og endt med en masse på deres egne bøger. Og så skal de af banen.
-
de flager i 2010. Så de ligger med 200-300% i profit
-
nej jeg er enig repsac. Der bliver jo suget godt af.
-
det virker i mine øjne ikke som om køberne er gået i panik. Det er sælgerne der skal af med meget. Og hvor har de pludseligt fået alle de genmab aktier fra som de ikke solgte i går i 218?
-
så de havde ingen genmab aktier igår de ville sælge og i dag har de ligepludseligt en million ekstra? Det eneste fundamentale jeg kan tænke på der kan være ændret sig for nogen er opkøbsrygterne.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind