Aktiesnakken — Juni 2013
-
Købr du oftest in the money calls ?
-
handlet til kurs 200
-
708 K handlet. OMG !
-
Carnegie har startet en algo. Håber de skal have mange
-
med den volumen - og den pris der er lige nu, så kan MS ikke forlange kurs 200 for aktierne
-
MS ? det er da ikke Morgan Stanley? Men JP Morgan der sælger? eller har jeg læst forkert
-
Jeg tror ikke helt jeg forstår om de sælger over markedet eller om de er blevet solgt.
-
jeffries
-
Hvis de er blevet solgt, så har nogen enten brugt anledningen til at etablere en mother af en short position eller også jager man stops af nedefter i løbet af dagen. Men de har mange mabbe at skyde med må man sige.
-
hvis jeg bare forstod noget mere så vil jeg gerne committe cash
-
men selve volumen kunne jo godt minde om noget der skal gå op i 2,5 mill aktier. Men det er jo for sindssygt at afvikle så meget på en dag
-
over markedet
-
men det hænger ikke sammen med det range, de nævnte 200-205
-
omvendt hvis nogen HAR købt de 5,6% hvorfor flager de så ikke?
-
hvis det da stadig gælder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind