Aktiesnakken — Juni 2013
-
Ja. Tag gerne en 40-50.000 stk. masser til salg
-

-
hvem er det der sælger bava ned og hvem sælger zeal ned. Det er fonden i Zeal ikke?
-
det er jo ikke sjovt at svømme op imod tidevandet
-
skulle have lagt den novo short. men havde ikke klodserne til det
-
i Zealand svømmer man ikke imod tidevandet men imod en stor orkan.
-
Der er nogle der bare læsser aktier ud hurtigere og hårdene en jeg ved ikke hvad. Enhver god nyhed har ingen kurspåvirkning
-
David Solomon må være ret irriteret
Han børsnoterede til 82 og nu er vi i 67 3 år senere og han har leveret ene gode nyheder siden stort set. Så er spørgsmålet blot om den var en anelse overvurderet ved IPO'en -
det var jo en tumultarisk børsintro. Mit spørgsmål til jer: hvor dårlige skal salgstallene være før de skuffer
-
jeg er nærmest nede i 0
-
jeg er ret tæt på dem
-
altså på at købe
-
Jeg har INGEN forventninger til tallene før fra 2014 og frem hvor de gerne skulle have japan og USA med også
-
Jeg bliver Glad for et salg på 25 mio. EURO i 2013 i Europa dvs. 2,5-4 mil. EUR i Royalty
-
Til gengæld SKAL vi over 100 mio. EUR i 2014 og 250 i 2015

-
Vi får nok lidt at vide til Sanofis halvsårsregnskab i august. De skrev i deres Q1 at salget var kommet godt fra start især i tyskland og storbritanien
-
jeg skal også have striber
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind