Aktiesnakken — Juni 2013
-
afskrift fra Novodski
-
Zealand fortsætter tæsketuren
68 nu -
han har dara til en samlet værdi af 126 kr. per aktie mod 109 pr aktie til arzerra
-
Jeg hader det langt væk som investor
-
Spørgsmålet er hvornår der skal loades mere op i den. Ved Japan og FDA godkendelse?
-
det gør at jeg mister tilliden til begge
-
Aka jeg er faktisk enig med Novod her. Dara er langt mere spændende
-
vi mangler stadig de dara milestones der skal drive Genmab i plus for 2013
-
Dara er alene som Antistof mod MM især og har vist vanvittige resultater. Arzerra kæmper mod Rituxan og GA101 for ikke at glemme at Ibrutinib kommer og smadrer dem alle hvis ikke Arzerra kommer med som kombi behandling her
-
Det går ikke som investor (i mine øjne) at tillægge det der er længst fra markedet størst værdi. I simply do not like it
-
Hvilken værdi har Zalutumumab ? :)(
-
det kan jo ikke sammenlignes da arzerra er godkendt
-
jeg kan ikke lide det. og jeg kan ikke acceptere det.
-
Exiqon ligner også en der har bundvnedt

-
hans cll 1st line tæller kun 29 kurspoint, hvor refrac tæller 23. I mine øjne er denne indikation MINDST 3x gange så stor som refrac
-
jep men også 12 måneder væk fra markedet + afhængig af godkendelse .)
-
Om 4 år har Genmab 2 blockbusters på markedet. Indregn den i kursen.
-
2 mia. $ 18 gns. Royalty = 360 mio. $ eller 2 mia. DKK
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind