Aktiesnakken — Juni 2013
-
Die Strafzölle werden ab dem 6. Juni zunächst auf 11,8% festgelegt und sollen nach zwei Monaten steigen. Damit sind die Zölle niedriger als dies nach den bisherigen Meldungen zu erwarten war; ursprünglich war von durchschnittlich 47% die Rede. Die Übergangszeit von zwei Monaten soll jetzt genutzt werden, um mit der chinesischen Seite eine Verhandlungslösung zu finden.
-
tsl 6,03
-
er det kun 11,8% i straftold?
-
amerikanerne forstår ikke tysk

-
hvornår er tallene kommet?
-
shit. dont drive & PI at the same time
-
kursen har ikke bevæget sig endnu 6,1. Men jeg tror godt den kunne spike lidt op
-
tolden vil over de næste 2 mdr stige trinvis til knap 50%
-
ja det var ventet. jeg tror ikke de 12% var
-
6,14 nu
-
men ikke noget rigtigt spike
-
amerikanerne har en endnu højre told
-
ja jeg tror at markedet troede at vi skulle helt derop
-
kan du se hvornår nyheden kom?
-
men det var vigtigt for europæisk sol industri. i hvert fald den del af industrien der reelt set producere paneler i eu. Alle demd e lever af at sælge og montere er det skidt for. Men det var det rigtige skridt at tage
-
det er nogle timer siden jeg så det
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind