Aktiesnakken — Oktober 2012
-
Kan finans shortes nu?
-
@anoano ja delvist. Hvad søger du?
-
ja det er jo et rimeligt stort spørgsmål. De har købt sig til noget vækst sidste år og har ellers haft god succes med deres mobile forretning. Den er illikvid og tog ikke særligt meget op efter sidste regnskab, hvilket jeg personligt synes var ufortjent. Men der er jo en lektie her om illikvide aktier. Jeg er selv interesseret i den, men vil se næste Q rapport inden
-
hvis man leder efter et sikkert bet, så synes jeg ALK-abello ser flot ud
-
Ja Paal kan jeg godt lide hvis ikke lige det var fordi branchen er en gyser, men de ligner en vinder i entreprenørbranchen, hvor MT har kørt sig selv over
-
jeg solgte min position i 450 tror jeg for en del år siden, men vil gerne ind i den igen på et tidspunkt
-
kan vi ikke hjælpes ad med at kigge efter triforks regnskab, har sådan rimeligt fat i deres moving parts, men jeg må sige at dens mangel på likviditet bekymrer mig lidt
-
sjælsø er kommet ud http://hugin.info/86917/R/1653888/534308.pdf
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind